<$BlogRSDUrl$>

fredag, december 30, 2005

Skæg med skæg 

1. Efter veloverstået projektaflevering efterfulgt af en afslappet jul endte skægget med at blive langt. Inden nytårsfesten i gallatøjets tegn skal det naturligvis væk. Men derfor kan man jo godt more sig undervejs...

2. Man starter med at finpudse materialet.

3. Så skal man naturligvis igennem lokumsbrædtstadiet. Dette stadie er også en hyldest til min gode ven Jakob, som stadig med stolthed bærer denne 1993-model. Syntes selv jeg lignerPaul Giamatti ('Sideways', 'Abernes planet' og 'Man on the Moon') en smule (dog med briller).

4. Næste skridt er naturligvis den klassiske 70'er-bikerstil. Lidt 'tough', lidt til grin, men ved det ikke selv. Dette skæg passer jo også lige ind med det stramme læderkostume som pendant til indianeren, jord- og betonarbejderen, politimanden og cowboyen i 'The Village People'. Hrm... nok om det...

5. Så den klassiske skovsnegl, som bæres så flot af danske politibetjente, jægersoldater og revisorer landet over.

6. Det naturlige skridt derefter er jo 'den ondskabsfulde diktator'. Dette er ikke en hyldest, mere en udstilling. Peg og grin!

7. Bare rolig, det ender godt.

Nu skal jeg bare vente på at min 5 o'clock shadow sætter ind, så jeg ikke længere ligner en 14-årig knægt fra Pandrup, eller det der er værre... Ja og så skal jeg klippes og have rettet mine briller...

Comments:
nummer fire er den ole jeg kender bedst!
 
Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?