<$BlogRSDUrl$>

søndag, december 04, 2005

Undskyld... 

Hermed skal der lyde en undskyldning til mit trofaste publikum, jeg har været lidt tavs ... siden 2003! Det kan betyde en af to ting: "Jeg har levet livet i den virkelige verden og glemt alt om den virtuelle", eller "Mit liv har været så kedeligt at jeg ikke engang har haft noget så interessant at fortælle som 'jeg fik pizza igår'..."

Jeg skal forsøge at komme efter det, men lover ikke noget! Og dog, jeg lover ikke at skrive kedelige dagbogslignende indlæg a la "igår spillede jeg computer og drak saft" eller "idag skal jeg reparere min computer, der er en fejl på motherboardet". Næ du, det er slut, for hvem har også interesse i det? Fremover kommer der KUN indlæg når jeg virkelig har noget på hjerte!

Og så tager jeg lige hul på nytårsforsætterne: I 2006 kommer mindst een af mine hjemmesider op at køre, og det bliver fedt! Skitser er lavet, nu skal jeg bare lære og lave originalen!

Derudover skal jeg nok blive bedre til at danse.


Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?