<$BlogRSDUrl$>

torsdag, juni 08, 2006

Lige pibe - mere skæv 

Uden at have meget forstand på hash, har det altid undret mig hvorfor man skal ryge hash af en lige pibe (chillum) og almindelig pibetobak af en skæv… Hvorfor kan man ikke ryge hash af en almindelig pibe, som umiddelbart syntes mere praktisk. Jeg har hashrygere mistænkt for at ville prale af deres misbrug: ”Ja, du kan jo nok se på min pibe, at jeg ikke bare ryger almindelig tobak”. Eller også har hashrygere og piberygere i tidernes morgen aftalt, at have hver sin pibe, så man ikke mistænker lektoren, fiskeren og farfaren for at være høje, når de kommer gående med en snade på læben.

Jeg overvejer muligheden for at Magritte aldrig fik gjort sit kunstværk færdigt, måske var der et billede mere?



Dette er ikke en pibe...


...dette er en pibe!
Man ved aldrig med de der kunstneriske typer!

Comments: Send en kommentar

This page is powered by Blogger. Isn't yours?